חיפוש

library

  • דף הבית
  • דרך יצירתית להגן על קוי הולכה

דרך יצירתית להגן על קוי הולכה

דרך יצירתית להגן על קוי הולכה

Offices

ידוע לכל העוסקים בהולכת נוזלים שיש לטפל בהמצאות האוויר במערכת ההולכה. תכנון הוצאה והכנסת אוויר לקו היא חלק קריטי בתכנון הכולל. בחברת א.ר.י המובילה את התחום בעולם למדו עם השנים שלא מספיק רק להוציא ולהכניס אוויר לקו, אלא יש לנהל את קצב ההכנסה ואת קצב ההוצאה בנפרד בהתאם לצורכי המערכת. ע"י שימוש באביזר יעודי ניתן לשלוט בקצבים ולספק הגנה מיטבית לקו ההולכה.

 

שליטה בקצב ובכמות האוויר המתבצעת ע"י ריסון וסגירה "שקטה" של שסתום האוויר יוצרת "כרית שיכוך" מונעת "טריקה" )סגירה מהירה מידי של שסתום האוויר( ואת ההלם המקומי באזור הזקף .

 

במצבים הדורשים הכנסת כמויות אוויר גדולות לקו, בדרך כלל למניעת ווקום, אך עדיין תוך שליטה על כמות וקצב ההכנסה מומלץ להשתמש במוצר" "שובר ווקום" VB

 

המיועד להכנסת כמות גדולה של אוויר לקו. בחברת א.ר.י מאפיינים את המוצר הנכון או את השילוב הנכון בין מוצרים בהתאם לצורכי המערכת. ההגנה על הקו בהתאם למאפייניו עומדת לנגד עיני מהנדסי המוצר כאשר הם בוחנים את נתוני המערכת והתאמת שסתומי האוויר.

 

במספר רב של מערכות הולכה מותקנים אביזרים לניהול הוצאה והכנסת אוויר בצורה לא סימטרית אשר אופיינו בהתאם לצורך. לדוגמא: במוביל הארצי שהינו קו הולכה אסטרטגי וישן מאוד .

 

לסיכום: יש לאפיין את המוצרים המתאימים לכל מערכת מתוך תפיסת "ניהול הכנסת והוצאת האוויר"

 

לפרטים info@ari.co.il